Dagen efter och dagen innan!

Nu har man precis tagit sig en efterlängtad dusch! Gårdagen var helt galen och skojig såklart! Min klänning, mina taights, armband och tånagel gick sönder.. Eller ja klänningen gick upp i sömmen i fållen ner till, så det är bara att sy. Lika så taightsen som gick sönder i och med att armbandet fastnade i dom, det var även då armbandet gick sönder. Men båda går att laga! Däremot finns väl kanske inte såna stora chanser för tånageln, men den växer ju ut igen! Vem bryr sig om tårna föresten? I alla fall så började kvällen i Rengsjö, fick sluta tidigare från jobbet vilket underlättade väldigt mycket! I Rengsjö åt vi mat, och grundade lite inför kvällen. Väl nere på stan gick vi in på tranan där det var skapligt mycket folk! Alltid lika roligt att mingla runt i vimlet! Efteråt blev det max såklart, måste ju fylla på magen lite.

Idag så ska det packas, pluggas och lagas en massa saker från igår. Ska även grilla på kvällen här hemma sen åker jag vidare till Sara nere på stan, ska träffa tjejerna och mysa lite. Underbart! Nej nu ska jag sätta igång annars hinner jag inte med någontiong idag!


Haha tro mig, detta var den mest "normala" bilden jag kunde hitta från igår, den kommer från Johanna! Jag ser ju ruskigt beredd ut måste jag ju säga! Klänning från Elise Ryan, taights från Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0