Äntliigen!

YES! Nu har jag skrivit nationella i matte D! Underbart skönt att ha det gjort, till frågan om hur det gick, HA HA. Det är nog jag som får ha matte terminen ut i alla fall. Turen stod inte på min sida idag, inte hjärnan heller.. Usch.

Efter provet slutade vi i alla fall. Då drog vi ner på stan och tog en fika på NK, mums det satt fint! Man var helt tom i skallen efter provet det enda man tänkte på eller tänkte och tänkte, det enda som sades i hjärnan var typ cos, sin, tan, dubbla vinkeln, arcsin.. Ååh jag höll på att bli tokig!

Imorgon blir det gävle för fulla muggar!! Blev lite skeptisk när jag inte hade fått min lönespecifikation idag.. Men lönen borde ju komma in i alla fall, den kanske bara är försenad själva specifikationen alltså. Får hoppas på det!

Nu ska jag strax ta en promenad med Johanna och Sara, ska hämta lilla Anja också som är hos farmor. Det blåser väldigt mycket ute nu, hoppas det inte blir sådär jobbigt drygt att gå bara. Jag hatar när det blåser. Det får mig att slå sönder saker, jag vill inte slå sönder något nu.. Jag vill ha allt helt helst :) Det måste vara min sämsta egenskap, att när jag väl blir arg så blir jag ruskigt arg och det enda sättet att få ut aggretionerna är att slå sönder saker. Eller kasta någonting hårt och långt. Det har fått från pappa, han är precis likadan. Vi har nog haft sönder mycket ihop. Haha.




Kommentarer
Postat av: Almén

Det har man varit med om, ganska många ggr;) slängde musen i väggen, det var jävligt roligt det! :D HAHAH

2009-05-14 @ 17:31:00
URL: http://johannaemeliealmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0