Yogi te.


Är du som jag en te-älskare så rekomenderar jag starkt detta te. Det är så himla gott, värmande och kryddigt. Det är ekologiskt och endast "riktiga" ingredienser i. Inga aromer- precis som äkta te ska vara! Detta har blivit lite av en drog för mig nu, tredje koppen för idag sitter jag just nu och slurprar på. Har precis kikat klart på Familjen Annorlunda och jag bara älskar det! Sånt himla mysigt programm!

Nu vill jag ha vår! Snälla snälla kan det inte bli lite varmare ute nu så snön smälter och man kan få byta ut den stora pylsig jackan mot en fräsch skinnjacka och de varma vinterskorna mot ett par lätta sneakers! Tänk vad skönt nu i sommar när man kan ta en runda i stan klädd i linne, shorts, ballerina och ett par feta solglasögon och med en smarrig mjukglass i handen såklart!


Linnea, Johanna och Carro. Sommaren 2007!


Underbart mysig grillkväll på stranden, Helen och Carro! Sommaren 2007.

 
Sommarkväll på Långnäs! Sara, Jens Johanna och Lars.



Åh vad jag har fastnat för låten Stronger than Jesus med A camp, sån himla härlig och fin låt! Bjuder på lite av texten.

Who told you love is the Alfa and Omega?
And that your heart will lead you to the only one?
It's a curse, it's the hammer that will break you,
It's a poison hidden in a bon bon

Don't you know love is stronger than Jesus?
Don't you know love can kill anyone?
Bring it on; wars and diseases
You know that love can do you like a shotgun

it's a riddle how lovers can stay alive
but we bloom and breathe in all decline


Jag älskar den..

Kommentarer
Postat av: johanna

gud vilka härliga biler! GE MIG SOMMAR, nuuuuuuuu!!!!

2009-03-03 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0