Umeå?

Har suttit och kikat lite mer ingående nu på kandidatprogrammet i molekylär biologi. Då upptäckte jag att det även fanns att läsa i Umeå. Så kanske man borde dissa Uppsala för Umeå? Är grymt sugen i alla fall ännu mer sugen blir jag ju när både Sara och Johanna vill det också! Tänk om vi tre skulle dela lägenhet där liksom. Det skulle vara underbart roligt! Åh vad jag längtar tills det blir dags att söka och leta efter bostad! Tänk om vi tre kan göra det tillsammans då!? Det skulle ju vara hur roligt och fantastiskt som helst! Åh vad jag längtar!

Då ska min lilla chihuahua bebbe flytta med också!



Jag vill nu nu NU!

Kommentarer
Postat av: muumrik

vi SKA! :) fyfan så underbart!!!!

2009-03-22 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0