Trött på allt som har med skola att göra..

Undra om det går att bli mer skoltrött än så här om man heter Petra Nilsson? Nej jag tror faktiskt inte det, på senaste tiden har jag verkligen varit riktigt trött på allt! Lämnat in allt i det sista, gjort uppsatser dagen innan inlämning, inte pluggat till proven bla bla bla. Jag skulle kunna kräkas på allting! Det hade varit skillnad om man hade gått i trean och sett ljuset nu i tunneln när det bara är två månader kvar. När man går i tvåan känns det bara som att man surrar runt i en enda cirkel och inte ser ett jävla ljus alls.

Skrev i alla fall klar svenskan idag som ska in nästa vecka. Plus i kanten för mig!

Engelskan som ska in på torsdag sitter jag med frsmför mig nu, har nästan gett upp dock. Fysiken på fredag *hånskrattar*. Suck..

Men som sagt imorgon är det onsdag (lill-lördag). Det ska inget få förstöra för då ska jag sväva i det blå och flyga fram på vingliga ben och känna hur extremt lycklig jag är för dessa timmar då ruset varar i mina vener. Torsdag är en annan historia.

Tears stream, down on your face. When you lose something you can not replace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0