Terapi.

Känner för att One tree hill, Ben & Jerry's och en skön mjukisutstyrsel skulle vara min bästa terapi just nu. Fy så skönt. jag orkar inte ta tag i något just nu, vill bara försvinna i några dagar (eller kanske år?) Eller till sommarlovet börjar skulle vara perfekt. Är så skoltrött nu så jag skulle kunna spy på allt.

Har upptäckt det positiva i Björn axéns Volume master. Susen för mitt inte så volymaktiga hår, vill helst ligga som en slickad katt runt skallen. Men nu har jag grävt fram volume mastern som sagt efter att den legat i byrålådan i ca 2 år. Så det var ju toppen att den äntligen börjar komma till användning!

Idag föresten provade jag på GB:s nyhet, Nogger med mint smak. Den var faktiskt riktigt god och i sommar tror jag den blir ännu godare då solken får smälta den samtidigt som man äter och låter sig svalkas!

Nu ska jag ta och kika på Ballar av stål och Tonårsliv, missade ju premiären av bägge två. Typiskt mig!

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Almén

Den nya nogger mint glassen var ju skitgod! :) Det är min nya favorit!:P

2009-03-24 @ 18:35:54
URL: http://johannaemeliealmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0