Slöhög..

Hua mig vad slö jag känner mig! Så här får det ju inte vara, jag måste rycka upp mig..
Nu är den jobbigaste dagen på skolvekan avklarad! Weeihoo! Jag överlevde!

Igår var jag på mitt första "jobbmöte" och det gick ju bra! Var trevligt och kul att träffa alla privat. Man kände ju knappt igen alla utan maxkläderna. Haha. Man är ju så van att se dem med vita skjortor och med en hamburgare i handen! Trevligt var det och det var mycket att prata om.

Nu vill jag ha helg och lugn och ro! På fredag blir det myskväll här hemma med tjejerna och på lördag är det angeltävling här nedanför på sjön. Alltid lika roligt att träffa grannbona, värma sig vid elden och grilla lite korv! Och hålla koll på angeldonen såklart!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0