Skor i massor!

Åh så skönt det var att få sova imorse. Har nog inte uppskattat en ledig och skön dag så här mycket på länge. Angeltävlingen har precis slutat nu, var ner en sväng och kikade lite, det var dåligt med fisk! Tur att jag inte hade gett mig in i något lag så jag var tvungen att vara där mellan 9-12! Träffade Johanna en sväng där nere också, åh vad jag längtar tills vi ska till Gävle på måndag! Kommer bli så otroligt roligt och skönt att komma bort en dag och göra en liten utflykt bestående av shopping och mys!

Just nu sitter jag och skriver på mitt tal till retoriken, ett argumenterande tal om kärnkraft. Självklart är det ett tal mot kärnkraften då jag själv är det så kändes det också bra att hålla det så. Även om det är en utmaningen att hålla ett tal och vara för något som man egentligen inte är.

Jag har hittat ett utav världens snyggaste skor på nelly.com, vill ha! Men Petra är duktig och håller sig hon, kanske även beror på att alla storlekar var slut, men ändå! Gillar verkligen Nellys egna märke Nelly shoes det verkar hur bra som helst, jätte bra priser och gud så snygga skor! Ta bara en titt här så får ni se:


Muums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0