Shoes are a girl's best friend.

Nu var måndagen gjord, skönt! Det är verkligen måndagar som känns som allra tyngst. Då har man liksom hela långa veckan framför sig. När jag kom hem så stötte jag på en positiv överraskning, nämligen att Nelly har fri frakt denna vecka! Till min stora förvåning så fick jag se att de hade fått påfyllning av de snygga skorna som jag spanat in flera gånger men aldrig hunnit på! Så det fick bli en beställning ändå, jag som hade tänkt hålla mig men äsch! :) Skor får man aldrig för mycket av!


Muuums!


Nej nu är jag hungrig som en varg så nu ska jag bussa på mamma lite så käket blir klart snart! Ja, precis. Vi är en typisk Svensson-familj, mamma som tvättar och lagar mat. Pappa som byter däck på bilen och eldar i spisen!




Nu har jag helt plötsligt tre små paket som ska komma till mig inom kort! Åh vad kul!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0