Rosa drömmar.

Åkte hem två timmar tidigare idag. Var så slut så det finns inte. Ska nog ta och sova lite middag nu snart.

Kunde inte låta bli att kika lite på Lindex web shop igen och hittade ett riktigt smaskigt underklädesset. Åh vad fins det är, längtar till löningen kommer! Förstår inte varför det kan vara så himla roligt att köpa underkläder. Det är ju liksom inget man visar hela världen när man går förbi på stan precis. Men visst känner man sig fräschare när man själv vet att man tillexempelt har nya underkläder på sig eller har målat tånaglarna? Så tycker jag att det är. Sen finns det ju så himla mycket fina saker att välja på också när man är tjej och letar efter nytt under! Tänk att vara kille på den fronten. Vad har man att välja på, boxer, boxer eller boxer? Ja jag vet att det finns Y-front också eller vad det heter men majoriteten använder sig väl av boxer vad jag har förstått. Gud vilket stort utval, eller kanske inte. Vi tjejer har ju så mycket att välja på, alla möjliga färger, modeller, former, glitter, spets och ja allt möjligt! Tänk att få designa och öppna en egen underklädesaffär! Det skulle vara roligt! Jag skulle nog ha desginat de flesta i typ romantiskt/docksöta modeller. Detta par som jag hittade på lindex web shop faller mig precis i smaken! I alla fall trosorna. Bh:n var helt ok, hade jag fått bestämt hade det vart lite mer pyls på den, mer spets och kanske några rosetter.



Bh och trosa ur Ella M:s kollektion. I love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0