Rastlös!

Den enda långa lediga kvällen nu innan det blir jobb hela helgen. Ändå sitter jag och småhoppar och är stressad över att hinna koppla av innan jag ska upp imorgon. Vilket kanske inte är så jätte bra så jag tänker nog stänga av datorn nu och ta det lugnt i soffan ett bra tag. Det låter som en bra idé!

Fick mina skor idag och ja till min mycket vanligt förekommande otur så passade dom ju inte såklart. Eller jo en passade men den ena var för liten, knepigt.. Så det blir att skicka tillbaka dem. Ska nog byta mot en klänning men ja som vanligt med min otur så är ju min storlek slut. Jag blev ju inte direkt förvånad.. Ni som känner mig vet vad jag menar!

Åh jag längtar så otroligt till The sims 3 kommer ut!! Releasen är i juni och DÅ ska jag köpa det!!! Åh jag kommer att bli fast, jag vet! Det är så himla roligt, hihi. Tro inte att jag är någon datanörd som sitter och spelar spel hela tiden för det är jag inte, men sims kan man inte nnat än älska!

Nästa vecka blir det att ringa Fia för att beställa en tid för att fylla i tatueringen! Den har läkt väldigt fint och alla skorpor har lossnat nu, allt som det ska! Riktigt skönt och lika nöjd som förr äa jag såklart!


Ha en trevlig fredagkväll allihop!






The sims 3. Lite skillnad på "gubbarna" må jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0