Ny design!

Jag är verkligen ur dålig på att designa och göra snygga headers osv. På google genom min vän Sara hittade jag min räddning. Där fanns nämligen en sida som en kille hade gjort där han delade med sig av olika stilmallar, då fastnade jag för denna! Tyckte den var ren och fin!

Inviger denna med att göra en liten "test", sånt är ju alltid roligt! :

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord.-Oj vad svårt, jag är en riktig mixer ju: rockigt, vardagligt, docksött? Ja en riktigt mixer som sagt.
Vad innebär mode för dig? Själva modet är ju inte direkt så jätte viktigt men självklart faller man för vissa trender.
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?- Hm, Gina tricot, Vero moda. Ja det vanligaste helt enkelt.
Shoppar du second hand?- Har aldrig provat på det faktiskt, men skulle bar gärna vilja hitta ett riktigt vintage fynd!
Vilken är din favoritdesigner?-Hmm.. Svår fråga. Är inte så värst inne på designer. Tiger of swedens designer?
Vad är din favorit i vår?- Skinnjackan helt klart!
Hur mycket shoppar du för i månaden?- 1000-1500.
Dyraste plagget respektive billigaste?- Men gudeligen.. Dyraste inom de senaste månaderna blir min skinnjacka. Billigaste blir t-shirten jag fyndade på Jc för 35 kr!
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?- Haha förmodligen, om inte mer, då ska ju jag ha min feta lön!
Brukar du tröstshoppa?-Alldeles för ofta, tyvärr!
Högklackat eller lågklackat?-Högklackat så det smäller om det!
Vilken är din drömväska?-En vit jag spanat in från Louis vuitton!
Vilket blir ditt nästa köp?- En svart vår väska från friis company
Vilka är dina stilikoner?- Hmm inga speciella faktiskt. Det blir väl att man kikar i tidningar och sånt.
Favoritplagg just nu?- Måste säga skinnjackan här också!
Favoritaccessoarer?- Armband och krims krams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0