No one knows what it's like..

Have you ever wake up from a really good dream; try to get back to sleep? Or you got the flu, and you promise yourself that you'll appreciate normal so much more if you could just get back to it? That's the way I feel. I just want things to go back to the way they were..




Söndag-vilket innebär jobb. Morgondagen innebär skola. Helgen som kommer innebär jobb, veckan efter innebär skola, helgen innebär jobb. SEN är jag ledig helgen som kommer efter det. Jag längtar!

Fysikprov på fredag, yippie! Har en känsla av att jag kommer få sitta en hel del med den till veckan. Har jag tur så dyker det i alla fall upp två goda överraskningar till veckan! Eller just det! Onsdag blir ju uunderbar! Det är den kvällen jag och Sara ska ta varandras händer och försvinna från omvärlden i några timmar, looking forward to it!

Ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0