Mighty green.

Godmorgon! Nu sitter jag här med min alldagliga frukost framför mig. Är väldigt förväntansfull och i extas för dagen! Ska bli hur spännande och roligt som helst, tänk om fyra timmar har Sara sin Dermal!! Helen följer med hon också, ååh vilken mysdag det kommer att bli! Fast, först ska vi ju till skolan en sväng och ha kemi i en halvtimme, suck..

Igår var jag hur duktig som helst och skrev klart mitt tal till retoriken! Så ikväll blir det svenskans litteraturanalys som ska göras. Sen är jag redo för en LEDIG HELG!

Längtar tills på lördag, då blir det "finmiddag" hemma hos Sara! Vi hade tänkt äta klyftpopatis, lövbiff och någon god sås till. Sen blir det ju någon smarrig efterrätt också såklart! Kladdkaka kan jag tänka mig. Det är ju traditionen.


Havregrynsgröt med krossadelinfrön, havssalt, lingonsylt och mjölk
En morgondrink, mighty green. Superbra kickstart för dagen, laddad med vitaminer och bra saker för kroppen!


Kommentarer
Postat av: Almén

Vad äckligt det ser ut, men måste verkligen vara nyttigt! Vi ska bli Ella M partners ;) Hihi

2009-03-19 @ 17:29:27
URL: http://johannaemeliealmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0