Märkt för livet!

..Eller ja inte riktigt än men imorgon är jag det! Är jag nervös? Nja faktiskt inte, inte än i alla fall. Blir säkert ikväll när jag ska lägga mig eller imorgon när jag sitter på bussen! Tur att jag har min andra hälft, Sara med mig ;) Det känns verkligen jätte bra och jag har velat gjort detta så himla länge, så imorgon händer det äntligen! Det kommer att bli super bra! Sen efteråt ska jag till Gävle och shoppa lite så morgondagen kommer att bli en enda stor rolig grej helt enkelt! Bara en massa skoj hela dagen lång.


Detta underbara konsverk kommer att sitta i min vänstra handled imorgon! :) Jag tycker den är väldigt vacker!


Har tagit en promenad med mamma nu, så nu blir det lite slögöra. Skönt! Man måste ju ta vara på söndagarna! Har skrivit upp lite saker jag ska kika efter imorogn i Gävle också.

-Baslinnen (verkligen ett måste!)
-Någon fin kofta
-Några fina romantiska blusar lite volanger är fint!
-En massa jeansleggins! Så himla sköna åh ack så användbara!



Jaha då var ju melodifestivalen över och avgjord då också. Jag vet inte rikrigt vad jag ska tycka är ju inte sådär jätte insatt faktiskt. Men låten var faktiskt riktigt skön i refrängen! Åh ja det brukar ju gå hem när det är unikt och lite udda i eurovision så vi kanske ligger bra till, vem vet! Själv röstade jag ju på H.E.A.T, jag tyckte dom var grym! Faktiskt så har jag börjat gilla Caroline AF Ugglas låt mer och mer också, jag gillade verkligen inte den ibörjan. Men nu så är den faktiskt rikrigt fin och framförallt känslosam!

Nej nu ska jag få ut tummen ur arslet och se till att få nått gjort, det värsta är när man inser om kvällarna att man har spenderat mer än halva dagen framför datan. Det är inte kul!

Ha en bra söndag allihopa!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2009-03-15 @ 15:16:16
URL: http://saraaolssson.blogg.se/
Postat av: johanna

kommer bli jättefint det där stumpan :) <3

2009-03-15 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0