Måndagsångest.

Vem lider inte utav det? Hua mig, heeela veckan ligger framför fötterna på en.. Uscha, men när jag tänker på det så lär faktiskt söndagsångest vara värre. Då har ju veckan inte ens börjat, nu har jag ju faktiskt härdat mig igenom måndag så imorgon är det tisdag och vi är en bit inne i veckan i alla fall! Haha, nog kan jag tänka positivt om jag bara vill!

Denna veckan är ju väldigt tråkig måste jag säga då det itne händer någit speciellt.. Eller jo lite saker finns att se fram emot. Fredag- LÖNING :D, Fredag-Pajmys med tjejerna! Åh det ska i alla fall bli mysigt! Fredagsfika blir det säkerligen av också, annars ska jag se till så att det blir av! Det har ju absolut blivit som en liten tradition, tänk om man skulle räkna ut hur mycket pengar det blir på ett år.. Hah fy så hemskt, men man måste ju få unna och njuta lite i livet också!

Nu är det käk sen funderar jag på att ta mig en kopp te, poppa lite popcorn med grillkrydda (var aaaas längesedan jag åt popcorn nu så jag börjar på abstinens!!) Sedan ska jag nog kika klart på OTH så jag kan ge Linnea den imorgon i skolan.

Föresten är du kanske lika som jag, helt galen i att shoppa och inhandla nya saker till garderoben? Isåfall har jag världens grej här! Först var jag själv riktigt skeptiskt till om jag skulle gå med eller inte, ni hör ju hur det låter liksom "gratismode" jo men tjena tänkte jag, ska man sitta och samla poäng tills man dör eller vadå? Nej faktiskt inte, det var över mina förväntingar (som då inte var så höga men ändå) det går faktiskt riktigt fort tills man kommer upp i bra poäng och kan ta ut presentkort på tex, Nelly, Gina tricot eller någon annan affär. Allt är helt gratis, även sättet du samlar poängen på. Allt som krävs är ditt engagemang och tid, så ge det en chans! Klicka på länken här och bli medlem-även det helt gratis såklart!  http://www.gratismode.se/?c=26362


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0