Män som hatar kvinnor!

ÄNTLIGEN, äntligen äntligen har jag sett den! Jag måste ju säga att jag hade väldigt höga förväntningar över denna film, alldeles för höga. Vet ni vad? Filmen överträffade mina förväntningar till tusen!! Den var helt fantastisk, grym, förjävlig och rå! Ja jag vet itne vad jag ska säga om den, den var så himla bra, jag vet inte om man riktigt kan säga "bra" om allt det hemska i filmen för usch och fy hur rå den var.. Spännande och rysningar genom hela filmen! Sen var det ett stort plus att dom hade tryckt in lite humor då och då i den annars så hemska och sorgliga filmen. Värt var det att se den i alla fall! Nu är jag hur sugen som helst på att läsa de andra böckerna. Ska nog skynda mig att läsa ut svenskaboken och slänga mig in i en av Stieg Larssons! Lisbeth alltså, shit vilken brud! Så himla skön och grym tjej, vilket mod och styrka hon utstrålar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0