Jobba järnet!

Ååh idag är det jobb igen sen så jobbar jag inte på över två veckor! Vilket ska bli väldigt skönt att hinna med lite annat också :) Weeihoo, därför ska jag köra järnet idag och vara positiv äna ini småtimmarna! Kl 20 slutar jag, då blir det hemfärd, funderar på att göra något i form av en belöning, kanske köpa lite Ben & Jerry's? Mums.. Fast jag har ju min stor stora belöning den 16:e! Åh jag längtar så att jag kan kräkas, angående smärtan, det finns väl inget som klår ett brustet hjärta eller? Så det lär ju vara en baggis!

Nej nu ska jag klä mig och ge mig av!

Ha en lugn och trevlig söndag allihopa. Min kommer att vara ganska hektisk!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0