Jag HATAR det!

Weei tisdagen är över vilket också betyder att matteprovet är GJORT! Fast, det var ju inte direkt sådär superbra gissar jag. Hade inte hunnit pluggat nått så jag avslutade mitt prov med en liten hälsning istället, "Detta gick rakt åt helvete :) ".
Får köra järnet på nästa prov istället. Jaha så nu har man "bara" svenska analysen och talet kvar att skriva klart tills å fredag då. Jag måste verkligen verkligen göra det, för är jag så duktig och följer inlämningsdatumen så kommer det att betyda PLUGGFRI HELG! :D DET var längesedan!

Min lilla baby (tatueringen) sköter sig riktigt bra! Den ser ut att läka så himla fint och nu är det nästan inte alls nå svullet eller rött! Inte fjällar den färg heller! Men jag ska väl inte ropa hej innan jag kommit över bäcken, då börjar väl allt snart antar jag..

Åh, jag har kommit på min värsta fiende och hat, VINDEN! Jag verkligen HATAR när det blåser så jävla mycket så tt håret är i ögonen hela tiden och man blåser tillbaka 3 meter för varje steg man tar. jag HATAR DET! Var på sådant himla dåligt humör när ja äntligen hade tagit mig hem idag efter att ha tampats med den hårda blåsten på vägen hem. Jag slet mig i håret så en hög strån lossnade, jag slängde väskan hårt i väggen så min salva nästan sprack. Jag insåg själv att jag var tvungen att lugna ner mig, så jag muttrade lite surt til svar på mammas frågor om dagen samtidigt som jag gjorde mig iordning för en dusch. När jag sedan var klar kändes det bättre, tur är väl det. Jag kan verkligen bli riktigt förbannad ibland på saker som ja, saker helt enkelt, stolar som står i vägen, vinden, och saker som ramlar ner. Har nog fått det där ifrån pappa. Han är precis likadan.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa klart svenskaboken. Har bara några ynka sidor kvar! Funderar även på om det är värt att stanna uppe och kika på Lost ikväll. Det är ju så himla bra! Synd att de har bytt tid från kl 21 till 22.40. Det är riktigt sent om ni frågar en sömntuta som mig.. Jag behöver många timmars sömn!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0