I like it aha aha!

NU är helgen här på allvar och lördagen kommer att invigas med en sovmorgon!! Hur underbart som helst! Har precis druckigt lite te och ätit lite nötter och kikat på Familjen Annorlunda. Hur bra som helst! Nu blir det snart käk, ikväll är det hamburgare som står på menyn, inte några djupfrysta här inte nej vi ska göra allt själv, köttet och så! Det blir godast tycker jag.

Sedan ska jag städa undan lite till flickorna kommer, ååh vad jag har bra vibbar inför den här kvällen! Vi ska äta kladdkaka och paj, popcorn och kika på Patrik 1,5, Småstadsliv och Svullo! Haha det kan ju inte bli annat än roligt!

..Och vet ni vad jag är otroligt glad och i extas över en grej just nu som jag ska visa er här på bloggen om ca en vecka. Den måste nämligen fraktas över oceanen först! ;) Ååh I want it now!

Idag blev det lunch på stan, det var kalops i skolan och ja, jag har inga bra minnen från kalopsen i skolan om man säger så. Hua, usch och fy! Det var nämligen i 9an någongång som det var kalops och i min kalopsgryta så hittade jag världens vidrigaste, senigaste bit! Det var typ en stor senklump med en massa rör i, typ ådror och vener! Jätte äckligt! Brukar kalla den för "Davy Jones" ni vet han den bläskfiskliknande figuren i Pirates of the Caribean. Den såg nämligen ut som hans skägg.. Usch! Så det fick bli lunch på Krokanen istället och det var ju inte helt fel det heller. Fredagsfikat efter skolan drog vi in på också, sen gick jag på stan i en timme utan att köpa en endaste grej, och ändå fick jag ju lön idag så jag tycker att jag var extremt duktigt som lyckades hålla mig, det blir ju Gävle på måndag! Weeihoo!


Nej nu ska jag hjälpa mamma med burgarna!


Ha en uuunderbar fredag, min kommer att bli perfekt!



Mysigt, senbiten såg ut precis såhär kanb man säga, en enda klump med en massa äckliga ihåliga rör i!


Kommentarer
Postat av: Ljusdalingen ;)

sån hitta vi med i maten :O uuuh !

2009-03-13 @ 18:14:19
Postat av: Petra

Fyy haha stackars!!! det är så jäävla snusk!!!!

2009-03-13 @ 23:37:37
URL: http://petramariannenilsson.blogg.se/
Postat av: -||-

så äckligt,så det blev att man tog fil och flingor ist ;D

2009-03-14 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0