Hektiskt!

Hua mig nu sitter jag här, lagomt stressad och luktar pommes. Var inte så mycket att göra men har inte hunnit varvat ner mellan skolan och jobbet sen nu när man kom hem så blev man så slut i benen efter att ha lufsat runt hela dagen. Jag som trodde att jag skulle komma hem till något skojigt idag men inget paket i brevlådan till mig inte. Knepigt jag som alltid brukar ha tur med leveranstiden från Nelly men denna gången gick det lite segare. Jag som vill se mina underbara skor!

Fick se schemat för april idag, det blir mycket att göra kan jag säga! Men det blir en skaplig summa pengar också då får man väl tänka!

Var in på Cut and colour idag och frågade om lite priser då jag funderar på att färga håret, känner flr en förändring! Även fast det kanske är inte världens största men ändå, alltid något!

Imorgon hoppas jag på en full brevlåda med paket till mig!


Denna hårfärg funderar jag på, en aning mörkare kanske men snarlikt :) Yeay!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0