Hard work work!

Ja nu sitter man och tar det lilla lugna innan det är dax att fara in till stan och jobba. Hoppas på att det blir en skapligt lugn dag idag. Vore skönt! Äsch, när man väl är där, har bytt om och kommit igång så brukar det inte vara något större problem :)

Nu har äntligen filmen Män som hatar kvinnor kommit till Bollnäs, eftersom att jag har frestat mamma så mycket om hur j**la bra den är så ska hon gå på den i veckan med moster tror jag. Jag har ju gått på den två gånger nu men tror ni verkligen att dt hindrar mig från att gå en tredje gång? Nej, jag ska nämligen följa med dom! Haha, helt sjukt tre gånger!! Jag äälskar spänningen i filmen och ja allt det läskiga som gör den sådär mystiskt och äckligt bra.

Imorgon blir det jobb igen så kommer inte ha tid för så mycket mer i helgen. Jag är ju ändå sysselsatt och inte sysslolös för det hade nog varit sämre tror jag :)

Nu blir det mys i soffan innan jag åker ner!

Ha en trevlig lördag! ♥

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon!

Hade du en bra fredagskväll?

2009-03-28 @ 09:51:22
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0