Ge mig vår!

I morse när jag var på väg till bussen så var det -1 grader kallt ute. Jag gick där vrång och bestämd om att ha skinnjackan öppen hela vägen fram. "Kom igen nu, det är inte kallt, det ÄR inte kallt, det är vår det är vår, det är VÅR!" Så desperat är jag efter våren nu. Jag vill kunna ha mina söta ballerinaskor och gå där med glajorna på och kisa upp mot solen med skinnjackan öppen! Fick hem mitt paket från HM idag, suck.. Det blir en till retur. Skorna var självklart lite trånga så jag ska byta de mot en storlek större. Tröjorna var däremot väldigt bra! Skönt. Ska skicka tillbaka skorna till Nelly imorgon också. Så det blir två paket att släpa på.

Sitter och lyssnar på en massa The cardigans låtar nu, åh. Nina Perssons röst, så himla härlig! Älskar deras låtar.


Petra sommaren 2008, snälla ta mig tillbaka till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0