Gaddad!

Att man kan bli så lycklig efter en tatuering, jag förstår inte! Jag fullkomligt ÄLSKAR den! Jag är förälskad i den jag älskar att ligga och titta på den, jag ska vårda den med mitt hjärta! Haha, jag är så nöjd så jag kan gråta. Det var så värt alltihopa! Pengarna, smärtan och väntan. Världens duktigaste och trevligaste Fia som tatuerade mig, Does it hurt i Söderhamn. Ja vad ska jag säga, jag är NÖJD!!!

Efter tatueringen så blev det en tripp till gävle för lite shopping ovh nog shoppade vi allt! Sicken trevlig dag vi hade! Tack Sara för att du följde med mig och fotograferade och var mitt söta lilla stöd!


Gjorde det ont? Var du nervös? Nja alltså jag var inte nå nervös innan man när jag väl låg där på britsen och lade fram handleden och hon började torka av den med en massa medel DÅ blev det verklighet! Då blev jag nervös, men mest förväntansfull. Angående smärtan så ja visst gjorde det ont det vore lögn att säga något annat, men jag överlevde ju!


Lite bilder såklart! :



En lite smått nervös och mycket förväntansfull Petra!


Full fräs!


Underbara resultat!


En enormt nöjd och glad Petra!


I MADE IT!


Chai latte fick det bli i Gävle!


Shopping!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så lite så:D Vi blir ju kvitt på torsdag:D <3<3

2009-03-16 @ 21:44:46
Postat av: Almén

Tatueringen är så GRYMT snygg!!! <3

2009-03-17 @ 17:11:55
URL: http://johannaemeliealmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0