Fyndigt!

Buhuu, nu får vi allt tycka synd om mig.. Här sitter Petra som är febrig, snuvig och har halsont. Inte så jätte kul. Jag som hade hoppats på att slippa bli sjuk på ett tag! Men imorgon då blir det knarkning av alvedon och mucoangin för DÅ ska jag följa med Sara till Gävle för hon ska göra sin Dermal anchor! Weihoo, jag ska vara fotograf så vi får lite bilder att fylla vårt lilla fotoalbum med sen!

Slutade klockan 11 idag, det behövdes verkligen. Kändes som att jag gick i trans när jag var i skolan. Totalt slut.. Efter skolan så gick jag en sväng på stan med Johanna medans vi väntade på bussen. Självklart hittade jag något.. Jag som hade tänkt spara pengar. Men det var ju ett enormt fynd som sagt så det var tillåtet att synda lite :)


Vit bh 149 kr
Svart bh 169kr
Svart bh 169kr
Alla kommer från Lindex, nu var det ju rea så alla kostade 25kr/st TJUGOFEM KRONOR!!! Det kan man kalla fynd!
Mumsi.


Denna skönhet läker oväntat bra och fort! :)






Kommentarer
Postat av: Sara

Du FÅR inte vara sjuk imrgon! Olagligt;P Faan vilken dag det kommer bli:D

2009-03-18 @ 19:05:59
URL: http://saraaolssson.blogg.se/
Postat av: Sandra Säll-Jonsson

Åh har du skaffat dig tatto du pratade om :) ?

2009-03-22 @ 12:12:08
Postat av: Petra

Jajemensan! :)

2009-03-22 @ 12:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0