Fy vilken dag.

Jahapp då har man nyss vaknat då efter nattpasset på max. Slutade efter 05.00 och var hemma vid 05.45. Sen har jag sovit till nu, och nu börjar man jobba om två timmar igen.. Lena och Robert kommer nog inte vara så glada på mig i skolan till veckan skulle jag tro. Har inte hunnit plugga ett skit. Eller jo har läst nån sida ur svenskaboken. Men men det är väl sånt man får ta då. Lediga kvällar hela veckan i alla fall så jag får väl plugga häcken av mig då.

Ingen frukost nu utan pang på rödbetan! Dagen får starta med en brakmiddag istället. Buffalo wings och potatisgratäng. Mums! Funderar på att ta med mig svenskaboken till max så kan jag ju läsa i den under min halvtimmesrast. Haha.

Nej nu har jag alldeles för mycket att göra för att ha ro att sitta still och blogga!

Ha en trevlig söndag :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0