Favorit i repris!

Jajemensan ikväll blir det bio igen, Män som hatar kvinnor för andra gången! Den var så himla bra så jag bara måste se den igen, sen kostar det bara 40kr om man är skolungdom åh vad underbart! Så ikväll blir det Jag, Linnea, Sara, Johanna, Lars, Johanna, Niklas och hans polare på bio! Skojsigt! Shit vad många vi blir märkte jag precis! Alltid roligt med mycket folk :) Ååh det ska bli så kul att se den igen, det är verkligen en favorit! Jag har aldrig gått på samma film två gånger på bio men denna gången är det verkligen så värt det!


Sitter och kikar på lite bilder på datan och nej det var inte så värst roligt.. Det känns som att tiden står stilla, som att jag drömmer. När jag vaknar så är allt som det brukar igen. Snälla snälla, låt mig vakna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0