En impulsiv dag!

Idag har varit överraskande bra dag. Ignoration och ett påklistarat leende är verkligen super.. Dagen började med en sovmorgon, vääldigt skönt måste jag säga! Sen bar det av till skolan för att göra kemiprov, gick nog helt ok skulle jag tro, hoppas på ett G i all fall :P Slutade klockan 12 då man fick jobba hemma på retoriken så jag tog en prommis ner till stan för att byta min bh som jag beställde från Lindex shop online. Den var lite stor, jag är ingen Pamela, Elita eller Linda Rosing direkt så det blev ett litet byte på den. Bytte den mot en underbar rosa tröja men svart rosor på, gillade den verkligen! Såg framför mig hur jag kommer i den i sommar med ett par vita jeans och kilklackat till :) Ååh!

Bussen som skulle gå hem klockan 1 missade jag såklart då jag sprang förbi krokanen urförsäljning på smycken och ja, jag fastnade där i röran. Hittade tre söta örhängen i silver. 35 kr betalde jag totalt för dom! Det kan man kalla utförsäljning må jag säga!

Gjorde ett nytt försök på att åka hem med bussen som går klockan 14. Hann på nätt och jämt, där träffade jag Sara. Vi hoppade av första hållplatsen då vi bestämde oss för att träffa tjejerna på NK. Så det blev en liten mysig fika där.

Just det! Igår hade jag en sån där "första upplevelse", ett rådjur sprang ur för mig precis framför bilen på 90 vägen. Tvärbroms kan man verkligen kalla det och hade den lilla stackarn varit osmart och vänt på vägen igen så hade jag kört på den. Tur också att det bara var ett, dom brukar ju komma i en liten flock.




Min söta lilla tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0