Äntligen!

Nu så var skoldagen över och man är äntligen hemma igen. Skönt! Nu blir det att ta igen lite av det man har missat i vecka t.ex. Det okända och One tree hill! Yummie. Få vad ledsen jag blir, har inte fått något bekräftelsemail idag heller från Nelly om att de har skickat mina skor.. Suck, jag som vill ha dem NU!

Idag på retoriken började vi att planera en debatt! Hur roligt som helst, jag och Louise ska vara för plastikkirurgi och möta Sara och Jenny som ska vara emot det! Spännande!

Kanske borde ta mig en tjugpminutrare på spikmattan idag också, känner att det skulle vara behövande med lite endorfiner och lyckorus som den sägs få kroppen att utsöndra.

Har fått ett enormt sug efter att börja träna på allvar igen och köpa mig ett gymkort. Saknar verkligen boxningen och coren, det var så himla skönt att givande. Man kände att man blev starkare och starkare och orkade mer. Till och med min hållning blev avsevärt bättre efter några gånger. Jag sjunker lätt ihop i ryggen och axlarna vill gärna åka fram. Träningen var väldigt bra för att motverka det. Jag vill igen!



Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0