The sims 3

Behöver jag säga att jag har varit bra nog upptagen de senaste dagarna? Haha. Grymt roligt var det i alla fall. Först blev jag riktigt besviken när jag började spela. Grafiken var grymt dålig, man kunde knappt se gubbarnas ansikten, det var jätte suddigt och grumligt överallt. Jag höll nästan på att avsluta spelet när jag kom på att man kanske skulle kolla upp inställningarna, vilket jag gjorde och tur var väl det. Kontrasterna och allt var inställd på "låg". Så jag ändrade på det och vips så blev det hur bra som helst! Sedan dess har jag varit fast!


Weei!





..Ja så vad har mer hänt de senaste dagarna då jag varit lite frånvarande. Igår så tog kusin min studenten vilket innebar studentmiddag! Underbart trevligt och mysigt! På kvällen blev det fest, vilket även det var mycket trevligt såklart. Sov hemma hos Johanna inatt och var iväg en snabbis till skolan i morse. Nu är det äntligen SOMMARLOV!!!

Jobbar nu i helgen, får se om det blir utgång imorgonkväll. Mycket troligt. När jag har jobbat helgen nu så är jag ledig i fyra hela veckor! Underbart! Då vill jag ha finväder, please!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0