Sommarlov!

.... Nu börjar jag känna att det är på allvar! Underbart! Gjorde american pancakes till frukost imorse och åt tillsammans med lönnsirap, bananer, blåbär och valnötter super gott blev det! Det är så skönt nu när man har tid att göra allt som man aldrig annars har tagit sig tid till, att läsa tillexempelt!

Har kikat på film nu på morgonen, "I taket lyser stjärnorna", riktigt gripande film, det var svårt att hålla tillbaka tårarna! Kikade även på Twilight igår för första gången (jag är lite seg jag vet), åh gud vad bra den var! Nu kommer man ju bara gå och vänta på att en vampyr ska komma in i ens liv och rädda en från alla faror vilket kommer leda till att man blir ensam hela livet haha.


Min frukost! Riktigt smarrigt kan jag tala om!


Slänger in en väldigt försenad bild på vad jag hade på mig i lördags också! Bättre sent än aldrig ;) Trevlig kväll blev det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Almén

Det ser väldans gött ut! :D

2009-06-16 @ 23:32:02
URL: http://johannaemeliealmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0