Skönhets tips!



1. Helosan fotsalva ger riktigt mjuka och goa fötter ca 30kr!

2. Foot spray (jag använder dock den från apoteket) spraya på fötterna efter du har duschat och fötterna håller sig torra, luktfria och fräscha hela dagen, perfekt nu i sommar när man ska ha mycket ballerina och sandaler!

3. Babylotion, ger rikigt mjuk hy och inte är dom dyra heller, ca 40 kr!

4. Som ett lager på babylotionen använder jag en doftlotion eftersom att babylotion oftast är parfymfri, just nu använder jag Escada summer heat ca pris runt 170kr

5. Biosilk silkesdroppar till håret, riktiugt bra för frissigt eller slitet hår, använder detta varje gång jag tvättar håret, fått mycket belönta priser i USA för bästa produkt mot slitet hår! Toppen bra! Kostar ca 180kr.

6. Joico silk result, skyddar håret mot värme samtidigt som den ger glans och mjukar upp håret. Kostar ca 140 kr.

7. För att få till volumen använder jag REF thickening spray i hårbotten och lite i längderna. Kostar ca 140kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0