Skön dag!

Åh vilken underbar dag! Började klockan nio och slutade vid elva. Morgondagen ser ungefär likadan ut. Inte fick jag sim idag heller, ååh blä på nät beställningar!!!

Nu ska jag lägga mig och läsa en bra bok! Ta det lite lugnt, ta em smörgås, mums!


Usch jag kan inte förstå att något sånt hemskt kan få hända, för ni har väl inte missat den 16åriga flickan som blivit mördad? Troligen av två av sina klasskamrater. När man läser hennes blogg så tänker man liksom tankar som "Tänk om hon visste att hon skulle dö den kvällen.." eller "Hon skulle aldrig ha gått ut den kvällen". Det är verkligen grymt! Att mörda någon sådär!! Usch jag blir så jävla förbannad, klasskompisar till och med (om de nu är dom som har gjort det, men tydligen så hade bevisen stärkts.) de måste ju vara phsykist störda, de kan ju inte vara något annat. Jag hoppas verkligen att de få lida hela sitt liv för vad de har gjort. FY FAN!!!!  Här har ni flickans blogg, Therese.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0