School's out for summer!

..Snart i alla fall! Gjorde sista provet idag, dock inte så seriöst, haha. Aja men kursen fortästter i trean så jag får ta tag i det med nya krafter då!

Var iväg på bal idag och kikade på kusin min, ååh så fin hon är! Vill ha bal nu jag med, och student!! Men men, bara ett år kavr i alla fall.. Haha, hoppas det går skapligt fort! Känner faktiskt på mig att trean kommer typ springa iväg. Hoppas hoppas!

Var ner på stan idag efter skolan, slutade kl 12 så det var skönt! Tog en låång fika tillsammans med Johanna och Johanna underbart mysigt att bara sitta och ta det lugnt. Gick och kikade lite på stan också. Hittade inget speciellt, tur är väl det! Mitt nys sims kommer ju förhoppningsvis hem till mig imorgon! Weei hihi.

Åh, jag har verkligen hittat den balklänningen! Det var kärlek vid första ögonkastet! Jag bara känner att det är den rätta ^^, Ska faktiskt kolla upp den till veckan och höra mig för om en beställning, även om det är ett år kvar men vad fan. Då slipper jag ju en liten del av "balhysterin" i vinter! Den är verkligen suuper fin, precis en sådan modell som jag har tänkt mig och färgen var verkligen super fin! Åh, jag kan se allt framför mig, klänningen, uppsättningen och allt! Längtar!!


Här har ni den.. Ååh är den inte underbar så säg!


Imorgon blir det en tripp till uppsala! Ska bli roligt! Weeiho, nu ska jag se till att denna helg och den sista veckan blir toppen bra!

Lifehouse-You and me:

Cause it's you and me and all of the people
With nothing to do, nothing to lose
And it's you and me and all of the people and
I don't know why I can't keep my eyes off of you


Älskar låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0