Personalmöte.

.Blandat med skoj! Kom hem nu för ett tag sedan. Spenderade kvällen i freluga med "max gänget" hos Magnus (the boss) och Lena. Det grillades, pratades och sen körde vi femkamp. Riktigt trevlig kväll!

Var hemma idag igen. Lite småklen men ändå rätt pigg. Kändes lite ovärt att gå i skolan hade "typ" två lektioner med 4 timmars hål mellan dem. Så.. Nej tack. Var skönt med sovmorgon. Gav rummet mitt en riktigt städning och gjorde lite annat nyttigt och onyttigt. Fick ju inte mitt sims 3 idag heller (vilket om jag ska vara ärlig, var 80% av anledningen till att jag stannade hemma). Har jag en jävla tur så kommer det imorgon, har jag den vanliga oturen som alltid så kommer den nästa vecka.. Otålig som jag är!

På onsdag blir det paaarty party! Då kör vi hårt! Riktigt hårt. På torsdag ännu hårdare? Kanske. På fredag-Mys! Lördag? -Fest (dock en lugn sådan.. Blir jobb på söndag) Sen på måndag börjar min fyra veckors långa semester/sommarlov!

Weei nu leker livet med mig, eller är det jag som leker med livet..?

Nu blir det dusch, ska gnussa på lite extra i håret så kanske jag får ut lite överbliven färg! I hope!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0