Peace and love!

Åh.. Har ärligt talat undvikit att skriva om detta tills nu bara för att jag saknar allt så mycket, vi har haft det helt underbart! Superbra väder och bara bra bra bra!! Mycket festande, bra spelningar, hårt men genomlidligt arbete och lite sovande. Men det hör ju till!

Det bästa med det hela var på lördagen, kl 00 började Håkan Hellström spela. När han steg ut på scenen och människorna runt omkring en började skrika som galningar och alla händer höjdes upp i luften gick det inte annat än att bara älska honom och sjunga med och hoppa/dansa. Jag stod nog inte stilla en enda sekund. Det var nog det lyckligaste och underbaraste ögonblicket i hela mitt liv. När han sjöng "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger" kände man hur tårarna brände bakom ögonlocken, sån himla vacker och rakt igenom ärlig låt! Ni måste verkligen kika in på den här länken, det är från just peace and love den stunden: Håkan! 

Lite drag den blev när denna spelades då!!

En helt underbar vecka har det varit och den hade nog inte kunnat bli bättre!


Vårt boskap!


Festival!



Som vanligt blev det dåligt med bilder, suck.. Jag som skulle vara duktig och fånga alla härliga ögonblick men icke då, jag kanske få fixa mig en sån där rem man har runt halsen och sätter fast kameran i. Haha.


Åh, det här inlägget känns sorgligt att skriva, jag känner inte att jag vill skriva om det typ. Bara för att man längtar tillbaks och hur mycket jag än skriver och hur ingående jag än beskriver allt så kommer ni som läser aldrig att förstå hur bra det var så har ni chansen att åka dit nästa år, GÖR DET!!! Det ska jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0