Måndagar..

Är absolut inte mina bästa dagar. Usch. En hel vecka framför sig men som tur är så är denna vecka inte alls så jobbig ändå. Det skulle vara kemiprovet på torsdag isfåfall.. Annars är vi ju "ledig" på onsdag och fredag! Blir fagernäs och uppsala så det blir trevligt!

Hittade två par shorts idag på Såfin i alla fall, riktigt nöjd blev jag perfekta nu när det börjar bli så himla varmt! Dock upptäckte jag när jag skulle till och betala att jag hade bankkortet i andra väskan som låg här hemma. Typiskt! Så jag la undan dem och ska betala dom imorgon! Jag hoppas på finväder på onsdag!


Här har ni shortsen! Blev ett par i denna färgen och ett par i mörkgrått. Super!

Imorgon blir en ganska lång dag känner jag på mig, kollar på film på både engelskan och svenskan, inte världens bästa heller direkt. Suck.. Men snart är det ändå sommarlov! Då ska jag utnyttja alla soldagar till tusen och picknicka som bara satan och missbruka grillfester och bara leeeeva! I really want my life back, as I said.

Nu ska jag nog ta mig en tupplur i soffan. Det borde jag väl hinna med?



Åh juste! Sara har även hon fått jobb som funktionär på peace and love så gissa om jag, Johanna och Sara längtar till den 22 juni nu? Det kommer att bli toppen bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

2009-06-01 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0