Imorgon far vi!

Åh kan knappt tro att det är sant, det kändes ju så långt bort men imorgon åker vi til Borlänge och joinar Peace and love festivalen! Ska bli underbart skönt att komma bort ett tag och ta det lugnt eller ta det lugnt och lugnt, det blir jobb varvat med fest men det är inte helt fel!

Jag undrar jag hur resan dit kommer att gå, haha ser fram emot just bilresorna mest nästan, dom brukar ju bli roligast! Speciellt nu när det är jag Johanna och Sara som åker, det kan liksom inte gå annat än åt helvet.. Nä haha det kommer ju gå toppen bra det! Kan föreställa mig hur jag sitter där bakom ratten och kisar med ögonen för att se vad det står på skyltarna längre bort, bredvid mig sitter Johanna med fötterna i vädret och spanar ut genom rutan på pojkarna som passerar i förbifarten, bak sitter Sara och pratar på om allt mellan himmel och jord, släpper en rap lite då och då och fnittrar sedan lite hånfullt.

...Den resan skule ni väl kunna punga ut bra nog mycket pengar på att få följa med på va? ;) Haha.

Kameran kommer följa med och den ska jag ha i höggsta hugg hela tiden så jag kan pryda inläggen sen med härliga festivalbilder!

Nu runt kl 18 kommer sara Johanna och Johanna hit (ja det är två Johanna, jag är inte glömsk och skriver samma namn två gånger). Vi ska kika på Twilight som jag fick hem i brevlådan idag! Åh sicken investering! Käka lite kladdis och snacka som vanligt, kommer bli en mysig kväll innan vi ger oss av i vida världen i morgon haha.


Ååh... Det bara kliar i fingrarna till att måla av denna i blyerts!! Det ska bli!




Kommentarer
Postat av: Anna

http://www.youtube.com/watch?v=2MKz0gkcgAo&feature=PlayList&p=625D50974F31E54A&index=0



Kolla på den här "parodyn" på twilight efter att du har sett filmen. Rolig och mycket bra gjord =)

2009-06-23 @ 19:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0