Fräschast ever..

Fy fasiken alltså vilken kvälle det blev igår.. Festkväll? Nej va. Jobbade hela dagen igår och ungefär en timme innan jag skulle sluta kände jag att en huvudvärk började komma smygande. När jag väl hade slutat och skulle räkna kassan började den bli olidlig. Det tog säkert en halvtimme att räkna den då det borde ha tagit en kvart. Det blev bara fel hela tiden och huvudet bankade på som om det var någon som hade världens partaj därinne!

När jag skulle ta bilen därifrån och åka hem så tvekade jag om jag ens skulle klara av att köra. Jag mådde nu illa också och det kändes som att jag vilken sekund som helst skulle kräkas rakt ut! Jag satte mig i bilen och trotsade sjukkänslorna, jag grät till och med när jag körde för det gjorde så förbannat ont! Var precis den huvudvärk som jag hade för två år sedan när jag åkte in till sjukhuset i Hudik, och jag är inte den som gråter för vad som helst precis.

När jag kom till Granberg hände det som inte fick hända!! Ooopsi. Pappa fick en lagomt fräsch bil att städa sen kan jag tala om. Jag stannade en sväng på vägen för att samla lite krafter och gråta ut lite (det var ju så synd om mig :P haha) sen fortsatte jag hem och ja hem ville jag ju ganska fort kan ni väl förstå. Så jag fuskade ganska rejält med det där som kallas "hastighetsbegränsningar". Hem kom jag i alla fall. La mig däckad i bilen så mamma fick typ bära ut mig. Huvudvärken var fortfarande olidlig.

Min kväll spenderades på soffan med baljan nedanför som mamma fick tömma stup i kvarten (uuuusch!!). Har ingen aning om vad det kan ha varit..

Idag skulle jag ha jobbat också. Kräkningarna är över (TACK OCH LOV!) Men huvudvärken spökar fortfarande dick inte lika som igår. Sen är jag allmänt klen, typ spagetti-ben. Så jag sjukanmälde mig idag. Måste samla lite krafter. Phu.. Vilken natt.


Kommentarer
Postat av: Sandra Säll-Jonsson

Usha då, lät inte alls kul...hoppas du mår bättre. Kramisar

2009-06-07 @ 11:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0