En oväntad..

..Tupplur! Var så himla trött när jag kom hem vid 13.30 så jag däckade i soffan. Nu vaknade jag, hoppsan, det var den eftermiddagen det! Ajsing ajsing.. Jag hade väl kunnat sovit högt en halvtimme i alla fall..

Var in på såfan idag och köpte mina shorts! Ph vad nöjd jag blev, nu vill jag ha finväder imorgon! Ska ju till fagernäs då så det vore ju roligt med lite sol om man ska paddla kanot, grilla korv och vara ute helda dagen.

Var iväg och pratade med SYV idag på skolan (studie/yrkesvägledare) så jag ska till och ställa mig i kö på lägenheter i uppsala nu med detsamma. Det är upp mot ett års väntetid så det är väl bäst att man gör det nu när man ändå är igång. Skulle det bli några ändringar eller så så kan man ju alltid tacka nej, bara för att man ställer sig i kö så måste man ju inte ta lägenheten man blir erbjuden, men är den fin, bra och jag är säker på vad jag ska plugga till så är det ju heller inte så mycket att fundera över, då har jag ju en sen! Perfekt.

Nu ska jag ta mig en lång dusch, känner mig alldeles klibbig i ögonen även fast jag inte alls använder nå mycket mascara, men jag hatar verkligen att sova med smink! Det spelar ingen roll hur länge, det räcker med bara en timme så tycker jag det känns obekvämt. Hoppas man kan somna ikväll nu då bara när jag har sovit hela eftermiddagen..

Idag efter skolan, så gick jag ner på stan en sväng med Johanna och Johanna. Köpte shortsen och sen lunchade vi på Roys, fajitas och mineralvatten, mums!

Nej nu ska jag se till så jag får något gjort ikväll, måste slå en pling till mamma också som är nere på stan och klipper sig, behöver nämligen lite frn mataffären då vi ska matsäck med oss imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0