Då var det bestämt!

..På lördag åker jag till Stockholm med mammi och pappi! Ska hälsa på faster, Bengt och kusiner i Täby! Ska bli skönt att komma bort och ta det lite lugnt, lite semester! Ska hitta på skojiga utflykter där borta sen så kommer väl jag och Jennifer inta storstaden och shoppa en hel del också antar jag! Åh det kliar i fingrarna! Har sett en sån snygg byxdress på Åhléns som jag bara måste ha! Självklart var det slut på storlekar här hemma så jag får kika i Stockholm istället,  där borde det finnas tycker jag!


Såhär ser den ut, somrig och fin! Jag älskar den!


Var in till stan idag med mamma och moster, kikade runt lite, tog en fika och var till tandläkaren. Imorgon blir det förmodligen orbaden med flickorna, ska bli skönt att ligga och glassa lite, ha med sig fika och ligga och läsa nån veckotidning i solen, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0