Back on track!

Yes då var de där deppdagarna över, är man en kämpe in till det sista så passerar dagarna förbi ändå tillslut. Egentligen så har jag de underbara twilightböckerna att tacka, har börjat läsa dem nu och kan bara inte sluta, köpte den andra på stan idag har har redan slängt mig över den. Känner att jag borde lämna min lilla baby hemma nu när jag ska till Borlänge annars kommer jag vara bra osocial där jag kommer ligga i tältet och läsa alla lediga stunder. Då blir nog varken Sara eller Johanna särskilt glada. Tänk, i övermorgon åker vi!! Yeeay! Så som vi har längtat!

Var in på stan idag med flickorna, tog en fika och kikade runt lite, köpte boken som sagt och slog till på ett linne som jag spanat på ett tag, ett riktigt "Petra linne"! Nu är det mitt, tack och bock presentcheckar!


Mums på dig!


Så jag!



Linnea tyckte jag skulle köpa en rosa tröja som det stod " I ♥ fun in the sun" på, "den var riktigt du Petra" Haha, nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0