Trist trist trist..

Usch detta trista gråa väder, FÖRSVINN! Var i alla fall lite optimistisk idag och drog med mig Anja ut på en lång promenad i regnet.. Inte tänker jag låta de där skyfallen hindra mig från att gå ut! Anja blev nog dock inte så glad för det beslutet, jag fick mest dra och tjata på henne när hon gick för att hon inte skulle sega och stanna hela tiden. Blöt blev hon också och huttrade och hackade tänder när vi kom in, duschade henne i varmvatten och virade in henne i en fleecefilt, sen så mådde hon också bra av promenaden! Nu ligger hon i soffan och myser!

Ska skjutsa mamma till Rengsjö nu och hämta mat på vägen hem till mig och pappa. Kycklingsallad, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0