Tisdag.

Andra dagen av ledighet och jag är trött som en gris. Tänkte ta mig en riktigt slödag idag så man kan ladda upp inför nattpasset som väntar imorgon. Idag har jag även hunnit läsa ut den tredje boken ur twilightserien och börjat på den fjärde, den är otroligt att jag ens kunnat slita mig för att kika till datan en sväng, ska strax klä på mig nu och fortsätta mitt läsande! Man har inte mycket till socialtliv när man läser dessa böcker må jag säga, jag sitter helst isolerad i ett rum och läser hela dagarna, det gör mig gott!

Imorgon tänkte jhag öndå hitta på något skojigt innan jag ska jobba på natten så det blir nog någon tur eller liknande med vännerna, längansfull! :)


Ja, eftersom att jag inte har så mycket mer som kretsar i mitt huvud nu än Bella, Edward och tråkiga minnen så ska jag nog inte skriva så mycket mer just nu!




"Om allt annat förgicks och han återstod, skulle jag ändå fortsätta finnas, och om allt annat återstod och han gick förlorad, skulle universum bli mig en övermäktig främling".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0