Tårtkalas!

Idag vaknade man med ett ryck kl 12 och snabbade sig och gjorde sig iordning för att åka in till stan och träffa broder, skulle kika på present åt pappa som fyller år idag, hittade en skjorta och whiskey, det blev uppskattat som tur var! Träffade sedan på Johanna och Johanna så vi tog oss en fika på krokanen, hade Anja med också så vi satt på uteserveringen, som tur var klarade vi oss från regn, phu! Sedan tog vi en promenad ut till Långnäs och kikade på yran ett tag. Där var det folk! Jag och Johanna bestämde oss för att kanske vara med nästa år hihi skulle vara skojigt!

..Nu hålls det kalas här hemma för pappa. Kaffe och tårta står nu på menyn. Kommer sitta bra med lite koffein innan man börjar jobba kl 23. Känns som att man inte kommer att gå sysslolös ikväll på jobbet precis, när det är yra och fest överallt typ. Men roligt med folk! Så går tiden fort också. :)

Imorgon blir man ledig fram till klockan 20 då börjar ett långt arbetspass, slutar 05. Kommer nog vara skapligt trött på söndagen, då man även då ska jobba. Likaså på måndag, sen så har jag en ledig tisdag i alla fall.

...Idag blev det även bestämt att det kommer att hållas ett dildoparty nått tag framöver, ganska snart, haha kommer bli hur kul som helst!

Just nu längtar jag bara till att åka utomlands! Ska börja spara pengar på allvar nu! Önska mig presentkort på resia eller nått i julklapp också, wiiho vad kul det ska bli! Jag och Johanna har i alla fall bestämt oss för att åka, får se hur det blir med de andra smurfarna hur de bestämmer sig för att göra. Men en resa till våren blir det i alla fall! :D




Kommentarer
Postat av: Almén

Fan vad roligt vi ska ha i Rhodos! ;)

2009-07-25 @ 01:09:03
URL: http://johannaemeliealmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0