Städning!

Åh vad skönt nu har jag verkligen städat mitt rum kan jag säga. Dammsugit, torkat golven, putsat fönstret, skakat och vädrat gardiner, mattor, sänghimmel och kuddar och täcke. Så skönt när det luktar fräscht när man ska sova och att krypa ner i rena sängkläder när man är ny duschad, det är det inte mycket som slår!

..Nu kommer kusinerna fram snart så kanske man skulle kunna dra ihop en filmkväll ikväll! Det låter lite sådär slött och mysigt. Man kanske inte orkar göra så mycket mer heller om man har suttit i en bil i tre timmar.

..Mums nu håller mamma på med min favoritmat! Det blir hemmgjord, pannerad fisk, sås och färskpotatis! Till efterrätt senare ikväll blir det glass varma hallon och smält vitchoklad! Det ni!

På fredag och lördag ser det ut att bli uppehåll i Gävle vilket innebär att det säkerligen blir furuvik någon av dagarna. Sen ville de ha med mig ut på lördagkväll, vilket det lutar åt att det blir faktiskt! Är ju sista lördagen på typ ganska länge antar jag då jag börjar jobba nästa vecka.

Nu är det käk! Ha en trevlig tisdagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0