Skön dag!

.. Igår var man som sagt på bilbingo, för mig gick det rakt åt pipsvängen som väntat. Jag vinner aldrig! Vi hade det trevligt i bilen i alla fall, jag Jossan och Carola satt i en bil.

Carola sov över här så jag fick henne självklart att se Twilight, och hon tyckte den var bra och även hon föll pladask för en viss Edward (Yes!!). Idag var vi ner på stan en sväng och tog en fika. Kikade lite i affärerna, hittade en knallrosa tubklänning som skulle vara en perfekt partyblåsa, dock var den i storlek M men jag prvade den endå, alldeles för stor såklart.. Suck. Så det blev inga inköp, fick dock ett sms om att jag hade fått ett paket till spelbutiken vilket innehöll min nya mobil! Äntligen! Så nu har jag suttit och pillat på den ett tag. Det som är bra med att köpa en ny mobil är att sms som man har haft i ca 2år och inte velat raderat av olika skäl försvinner, likaså med bilder och videoklipp.. En nystart helt enkelt.. Undra om jag inte ska lägga över vissa ändå.. >.<


Imorgon börjar allvaret igen, jobb. Jobbar hela veckan ut nu så kommer nog vara ganska slut om kvällarna. Nästa vecka jobbar jag kväll/natt vilket i alla fall ger lediga dagar (nåja det som är kvar efter att jag har vaknat sover väl bort hela dagen när man har jobbat hela natten). Ska på något sätt bli skönt att jobba igen också. Komma in i lite rutiner, inte ha det alldeles för slappt, sen får man ju inte glömma löningarna heller!

Jag Carola och Jossan ska nog försöka åka till Sågmyra och kika in på Lager 157 någon gång i Augusti och då vill man ju ha lite pengar att röra sig med. Ska även försöka att spara lite..


Ajsing ajsing, nu fick man ett mail från Nelly. "Inte hitta något fint nu Petra, aja baja!"


En kaffemaskin skulle inte vara så dumt att ha hemma, göra egen latte precis när man vill! Muums.




Haha jag och Carola för ett X-antal år sedan i mitt gamla rum!





Kommentarer
Postat av: Carola

uuh vilken bild !

2009-07-17 @ 11:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0