Shopping- Min terapi

..Synd bara att det inte har en långvaranda effekt..
Köpte en ny mobil igår! Fick något ryck att gå in på nätet och kolla på rean på teknikprylarna. Har ju en sony ericson z610i nu, en blå. Har haft den i kanske 2-3år. Den är väldigt bra och så funkar alldeles utmärkt, enda minuset är att den är ganska stor och tjock, tar mycket plats i fickor. Så jag var in på prispress.com och köpte en svart sony ericson W302 tror jag den hette för 1127kr med frakt inräknat. Mycket bra pris tycker jag! Pratade med broder medans, han jobbar på elgiganten så han vet ju en del om mobiler. Han sa att man fick väldigt mycket mobil för pengarna för det köpet, och att det hela är som ett roulettspel om den krånglar eller inte. Man kan ju ha tur att få en helt felfri mobil sen kan man ju ha oturen att få just en sådan som krånglar också.. Jag får hoppas på det bästa helt enkelt.

Mobilen jag köpte var väl inte direkt den senaste vilket ni kanske la märke till på det suveräna priset, men om den är ny eller om den har de senaste funktionerna spelar ingen roll för mig, jag är ingen mobilnörd! Jag behöver inte ha super bra ljud i mobilen för jag har ju min ipod som jag lyssnar på, behöver heller inga super funktioner då det enda jag har min mobil till är att smsa, ringa och ibland ta nått kort. Vilket den här mobilen klarar alldeles utmärkt så för mig var det ett rent kap alltihop!

Dessutom hade den fått bra betyg, 4/5 :)


Här har ni den :)


..Nu sitter jag och käkar lite frukost! muslibröd och juice. Mumsigt!



Kommentarer
Postat av: mumrik

var fan hittar du muslibröd? :O jag hittar inte det i affärerna!!!!!

2009-07-10 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0