Ny design!

Jag är ju inget proffs direkt och jag har inte tålamodet för att sitta och läsa mig till hur man gör allt på bästa sätt heller, men tycker ändå att det blev bättre än hur det var förut, bloggen känns även lite mer personlig när jag fick en bild av mig själv på min header och eftersom att jag har gjort den själv och inte har någon allmän så känns det bra ändå. Min bloggtitel "Just dance" är egentligen taget ur luften men jag behöll det då jag ändå tycker att det passar bra in, jag valde det när Lady Gagas låt "Just dance" var som mest poppis, jag gillar texten "Just dance, It's gonna be ok", den passar mitt tankesätt, jag är väldigt dålig på att bearbeta saker, jag igonerar de hellre och låtsas som att allt är bra när det egentligen inte alls är så. Men det passar mig bra, jag är väldigt bra på det! Undrar egentligen vad som skulle vara värst, att strunta i allt och låtsas som att allt är bra eller att ligga och gråta och tycka synd om sig själv hela dagarna..

Att gråta är inte min sak, det undviker jag alltid så långt det går, får man mig att gråta så gör man det bra. Tårarna gör bara allt så mycket värre. Det får mig att må ännu sämre.

Nog pratat om det! Vilken vänding, från bloggdesign till tårar och gråt! Uäh jag måste rycka upp mig tror jag!

Kanske får jag besök ikväll, skulle vara skönt att inte vara ensam. Sen har nästan min syn blivit suddig av allt läsande, behöver nog en paus från det i några timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0