Myskväll

Ja hua mig hur jag har myst ikväll, riktigt riktigt skönt var det! Slutade jobba vid 17.30 då tog jag bilen till hemköp och snabbade mig in för att köpa deodoranten! Äntligen hihi! Sen så for jag raka vägen hem och tog en promenad med Anja och mamma, sen blev det en dusch och sedan tog jag med mig en köttbit och gick över till farmor/faster/farbror med familjer och så satte vi igång och käkade där borta, vissa åt surströmming så någon god doft fanns där inte. Så det blev kött, potatis och lite skåne till maten (vadå snaps är väl inte bara till för midsommar?) Under kvällen har det skrattats en hel del åt pappa och Per-Ove mesta dels.. Ojoj vilka knäppisar. De satt och berättade en massa rövarhistorier om deras alla roadtrips de gjort när de var unga.. Vilka gangsters säger jag bara haha och Per-Ove tycker att jag brås på dom. Haha.


Ursäkta den hemska kvalitén på bilderna!




Lilla Angus, eller "Banditen" som han kallas då han tycker om att jävlas med de andra hundarna hihi sötis!






På torsdag nästa vecka ska det äntligen bli av! Självklart snackar jag om dildopartyt hos Johanna haha, ska bli riktigt trevligt! För er som kanske tycker att det låter lite groteskt så vill jag bara säga att det inte är ett party då alla tar med sig en varsin dildo och sitter i ett rum och ja ni vet vad (vilket jag tyckte det lät som första gånger jag hörde det). Nej det är typ som ljusparty, det kommer att komma en tjej som håller i det och berätta om lite olika sexleksaker och skämtartiklar som man sedan kan köpa i en katalog som man får kika i, haha ska bli asroligt!

Kommentarer
Postat av: jeni

hahaha "jag looovar att hon nyser 10 gånger... räkna själv"

2009-08-01 @ 23:31:34
URL: http://jenibanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0